sobota, 26 lipca 2014

Crossing Field

Witajcie, mam dla was stylizację. Tym razem jest trochę rockowo, ale mam nadzieję, że trochę mi wyszło. Ale dzisiaj gorąco...Ocenę zostawiam wam.
                              Stylizacja:
# Opaska- Darmówka- 0 sm.# Okulary- Original Future- 39 sm.# Kurtka- Evil Panda- 15 sd.# Bluzka- HB- 8 sd.# Stanik- Basic- 19 sm.# Spodenki- Basic- 38 sm.# Plecak- Nelly.com- 6 sd.# Buty- Nelly.com- 11 sd.#
Ubrałybyście się tak?
Jak podoba wam się dzisiejsza stylizacja?
Thebest777

Gorąco polecam posłuchanie sobie tej piosenki :)




5 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja,ale zmieniłambym okulary na inne.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba ... ZAISTE ! /kolorosiasta112

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja!
    Genialnie dobrane dodatki, które nadają jej pazur, a wystający stanik dodaje tylko wrażenia (zamierzonego jak sądzę) lekkiej niedbałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem nie zła ale ja wykorzystałabym okulary z Killah za 7sd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie rewelacja :) Lubię takie połączenie kolorystyczne :)
    Dzięki za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z przyjemnością będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam! - www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie > każdy komentarz się liczy ~ Motywuje redaktorów i zbliża was do nagród :)