sobota, 26 lipca 2014

Stylizacja 26.07 - 'LE'

Dzisiejsza stylizacja została stworzona z okazji nowego 'LE' ! Szczerze mówiąc zawiodła mnie ta dostawa- wiązałam z nią wielkie nadzieje, ale to jednak nie powstrzymało mnie od zakupów i trochę żałuję niektórych decyzji gdyż wydałam ... bagatela 800sd ! Na pewno jestem zadowolona  z przeźroczystej bluzeczki , której użyłam , która rozeszła się w ok. 1h ! Cieszę się że udało mi się ją kupić jednak nie bardzo umiem wykorzystać to nowe 'LE' w stylizacjach ;p Mam nadzieję , że z czasem w głowie zrodzi mi się mnóstwo ciekawych pomysłów - jak emocje opadną . A teraz pozostawiam Wam resztę do oceny.


Jak wam się podoba stylizacja ? Co sądzicie o bluzeczce 'LE' ?

2 komentarze:

Komentujcie > każdy komentarz się liczy ~ Motywuje redaktorów i zbliża was do nagród :)