piątek, 11 lipca 2014

Witajcie

Witajcie, jestem Natalia,mam prawie 13 lat. Na stardoll kryję się pod nickiem thebest777, mam 44 lv. Interesuję się modą, szkicowaniem, ale najbardziej lubię sport. Na blogu będę zajmować się stylizacjami, mam nadzieję, że przypadną wam do gustu i będziecie je komentować. Bardzo także dziękuję MisVistori2013 za przyjęcie mnie na bloga, na razie na okres próbny. A oto stylizacja, którą przygotowałam:

/Kwiat- Perfect Day- 60 sm/Naszyjnik- Voile- 40 sm/ Sweter- Voile- 5 sd/ Spódniczka- Dior Tribute- 38 sd/ Torba- Basic- 22 sm/ Buty- Pretty' n Love- 94 sm/
Jak wam się podoba?
Ubrałybyście się tak?
Thebest777


2 komentarze:

  1. ŚLICZNA stylizacja :* ! Nie wpadłam na to aby połączyć tę boską spódniczkę z 'pufiastą przy dołach' bluzeczką .... :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie
    *.* szkoda tylko ze mnie na nia nie stac bo z checia bym kupila <3 cudowna

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie > każdy komentarz się liczy ~ Motywuje redaktorów i zbliża was do nagród :)