środa, 1 października 2014

MSW Semi- Finalist Interview #2

Teraz wywiad, a wieczorem coś specjalnego :) Coś czego dawno nie było...

Dzisiaj mam dla Was kolejny wywiad z serii. Udzieliła nam go Rose4400.
Jak zauważycie w nagłówku posiada ona już pare tytułów z różnych dziedzin na swoim koncie, a teraz zdobyła ten jeden z najważniejszych :)


SamanthaSun: Witaj Marto, dziękuję, że zgodziłaś się udzielić wywiadu
Rose4400: Również serdecznie dziękuję za propozycję wywiadu :)
SS: Czy od początku swojej przygody z tą grą chciałaś osiągnąć to co osiągnęłaś, czy to pragnienie przyszło później?
R: Na samym początku gry zajmowałam się głownie ubieraniem doll, jednak od zawsze kusiło mnie wygranie cg, to marzenie się jeszcze nie spełniło, raczej już sobie je odpuszczę. Kiedy na stardoll pojawił się konkurs ncg od zawsze chciałam się znaleźć na okładce.
SS: Co się czuje, gdy widzi się swoją doll "na okładce" lub wśród półfinalistów?
R: Ogromną euforię! Radość jest po prostu nie do opisania. Szczęścia nie da się opisać, szczęście trzeba przeżyć. Osobiście cały wieczór siedziałam zarycza, kiedy dowiedziałam się o półfinale MSW.
SS: Opowiesz nam jak to było z Twoim pierwszym tytułem?
R: Na tytuł ncg wydałam dość sporo, bo 1280sd+ około 200 spamów w kg. Zdecydowałam się na ten krok głowie z przyczyny tego, iż mam za dużo funduszy w grze.
SS: Stardoll wciąga?
R: Oj, muszę powiedzieć, że bardzo wciąga, jednak nie na całe życie. Kiedyś się znudzi.
SS: Opowiesz trochę o swoich błędach jako "początkująca"?
R: Takowych błędów było dość dużo, jednak zauważmy fakt, że to były zupełne inne czasy stardoll'a, gdzie wszystko wyglądało inaczej. Nigdy nie byłam zdolna w ubieraniu doll oraz jej malowaniu, tak pozostało do dziś. Muszę powiedzieć, że w połowie ,,kariery'' Rołz wyglądała, jak plastik.
SS: Każda z użytkowniczek stardolla z pewnością się z tym spotkała. Co czujesz, gdy z całych sił starasz się coś osiągnąć, a wszystko to jedynie wielka klapa? 
R: Nie raz się z takim uczuciem spotkałam. Totalna załamka, jednak wszystko trzeba brać na plecy i dalej próbować, nigdy się nie poddawać. 
SS: Dziękuję bardzo za rozmowę, a w imieniu swoim i czytelników bloga życzę powodzenia w zdobywaniu kolejnych trofeów.
R: Dziękuję :)

2 komentarze:

  1. A żeby siedziała i ryczała.. Musiała pisać wszystkim, że płacze i że się cieszy jak głupia.
    Pardon haha codziennie żebym zagłosowała..
    W tej połowie kariery Mimika wlazła i Ci twarz zmieniła w końcu haha
    a na koniec:

    haha

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie > każdy komentarz się liczy ~ Motywuje redaktorów i zbliża was do nagród :)