sobota, 1 listopada 2014

Pożegnanie

Długo zastanawiałem się, co powinienem tutaj napisać i doszedłem do wniosku, że z wyjątkiem kilku osób i tak tego nikt nie przeczyta.
O tym, że blog podupada i potrzeba mu nowych redaktorów pisałem kilka razy, ale nie przyniosło to żadnego efektu, dlatego też postanowiłem zawiesić działalność tego bloga.


Bardzo dziękuję wszystkim, którzy byli z blogiem do samego końca, którzy motywowali i komentowali.
Na pewno macie świadomość tego, że samemu bardzo ciężko jest prowadzić i utrzymać bloga, a jeszcze ciężej w pojedynkę zadbać o to, aby miał on jakiś poziom.

Osoby, które nadal chciałyby razem ze mną kontynuować przygodę, a przy okazji pokomentować moje kolejne stylizacje zapraszam na bloga lubimystardolll.blogspot.com gdzie od przyszłej soboty zaczynam kolejną przygodę.

DZIĘKUJĘ! xoxo

SamanthaSun

1 komentarz:

  1. Szkoda, ja i tak lubiłam bloga więc mi przykro i powodzenia na nowym blogu.

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie > każdy komentarz się liczy ~ Motywuje redaktorów i zbliża was do nagród :)