poniedziałek, 6 października 2014

Kin_love_love | Hot or Not


Hmm.. Po Twoim poziomie spodziewałbym się czegoś więcej, ale i tak jest to jedna z lepszych stylizacji jakie przyszło mi ostatnio oceniać. Bardzo fajne połączenie stanowią tutaj spodnie z butami i torebką, choć przeszkadzają mi te białe przetarcia (?) na spodniach. Natomiast góra stylizacja zostawia trochę do życzenia. Pierwsze co rzuca się w oczy to krzywo założony kapelusz. Także bluzka w połączeniu z tym łańcuchem wygląda dziwnie. Według mnie taki duży napis i tak "wyraźna" biżuteria to trochę za dużo.

Mój werdykt: słabe HOT

Moim zdaniem strój ma potencjał ale ta bluzka w nim bluzga, zmieniłbym ją na jakąś w podobnym stylu ale bardziej stonowaną

Zgadzacie się ze mną?

SamanthaSun

1 komentarz:

  1. wg mnie torebka bluzka okulary i ten łańcuszek nie pasują do siebie :/
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie > każdy komentarz się liczy ~ Motywuje redaktorów i zbliża was do nagród :)