niedziela, 5 października 2014

MSW Semi - Finalist Interview #3

Nie sądziłem, że dziewczyny które zdobyły tytuł półfinalistek, znajdą tak szybko czas, aby udzielić wywiadu dla nas :)
Dzisiaj mam dla was krótką rozmowę z użytkowniczką o nicku JasnaKasia
SamanthaSun: Dzień dobry Olu. Dziękuję, że zgodziłaś się odpowiedzieć na pare moich pytań :)
Stardoll wciąga?
JasnaKasia: Powiedziałbym nawet,że stardoll uzależnia od wydawania kaski a także czasu.Stardoll staje się coraz wydajniejszy,ceny wzrosły,a przecież trzeba za coś kupić ciuszki więc muszę wydać te kilka zł na doładowanie ss czy sd.
SS: Czy ta gra może czegoś nauczyć?
JK: Wydaje mi się,że ta gra nie można nas nauczyć.Jeśli już to może wyciągnąć z nas kaskę.
SS: Czy od początku swojej przygody z tą grą chciałaś osiągnąć to co osiągnęłaś czy to pragnienie przyszło później?
JK: Nie osiągnęłam wszystkich rzeczy jakich chciałam,zostało mi jeszcze wygrać:CoverGirl,scenerię,starmovie,album a także organizatora imprezy.
SS: Co się czuje gdy widzi się swoją doll "na okładce" lub wśród półfinalistów? Opowiesz nam jak to było z Twoim pierwszym razem?
JK: Bardzo byłam szczęśliwa,ale ja jestem zawsze pewna siebie i wiedziałam,że się tam dostanę.Te 300sd bardzo mnie ucieszyły.
SS: To, że udało Ci się osiągnąć tak wiele, z pewnością przysporzyło Ci niemałej sławy. Cieszy Cię ona?
JK: Nie zależy mi na sławie,żależy mi na tym abym się dobrze bawiła.
SS: Dziękuję raz jeszcze, a w imieniu swoim i czytelników gratuluję i życzę powodzenia w zdobywaniu kolejnych osiągnięć
JK: Dziękuję i pozdrawiam :)

1 komentarz:

Komentujcie > każdy komentarz się liczy ~ Motywuje redaktorów i zbliża was do nagród :)